niedziela, 17 lutego 2013

100 tysięcy!

Przebywając na krótkim wyjeździe w Portugalii, nie spodziewałem się aż takiej niespodzianki. Dzięki serwisowi wykop.pl oraz jego użytkownikom w ciągu zaledwie tygodnia mój blog został odwiedzony przez więcej osób niż w przeciągu całego roku.

Z ciekawością oglądałem co jakiś czas licznik odwiedzin, który kilka minut temu przekroczył magiczną barierę 100 tysięcy! Zakładając tego bloga nawet przez myśl mi nie przeszło, że może stać się on tak często odwiedzanym przez Was miejscem. Dziękuję wszystkim za każde pojedyncze wejście i mam nadzieję, że opisane historie były dla Was interesujące, inspirujące, czasem pouczające. Spora liczba pozytywnych komentarzy udowodniła mi także, że powinienem się bardziej przyłożyć do swej pracy, albowiem do opowiedzenia wciąż pozostają tysiące historii. Postaram się być bardziej systematyczny i zacznę publikować minimum 2-4 historie każdego miesiąca.

W tym miejscu chciałbym szczególnie podziękować użytkownikom wykop.pl - orzechuuuu oraz aurevoir, dzięki którym w ostatnim czasie mój blog został rozpromowany w sieci. Oczywiście podziękowania należą się także wszystkim innym użytkownikom, którzy zdecydowali się na wybranie opcji wykop oraz udostępnienie informacji znajomym. W dalszej kolejności chciałbym podziekować wszystkim znajomym i internautom, którzy regularnie czytają moje wpisy. Wasz udział sprawia, że chce się pisać znacznie więcej.

Na sam koniec dziękuję mojej Ani za inspirację i pomoc w tworzeniu tego bloga!


5 komentarzy:

  1. Przez wykop wleciałeś do mojego czytnika rss :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ... i do mojego też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będę udawał, że u mnie było inaczej :)

    Dzięki za Twoją pracę i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mojego czytnika rss tez wleciales przez wykop :D dobra robota, tak trzymac !

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję:) zazdrościć nie wypada;) heh systematyczność to chyba klucz do sukcesu, życzę jej i Tobie i sobie..

    OdpowiedzUsuń